Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 1, 2009
Image Size
94.9 KB
Resolution
520×861
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,538 (1 today)
Favourites
26 (who?)
Comments
31
Downloads
8
×
Tyler-Ezekiel Swap by Kyle-Fan-Girl Tyler-Ezekiel Swap by Kyle-Fan-Girl
Here's another! Tyler and Ezekiel!

:o scary... :O_o:


Tyler and Ezekiel (c) Teletoon/Fresh TV
Add a Comment:
 
:icontheezekielfan1:
theEzekielfan1 Featured By Owner Jan 3, 2014  Student Filmographer
OH gawd Tyler looks like Ed!!!!!!!! O_O
Reply
:iconlazicful:
Lazicful Featured By Owner Feb 25, 2013
STILL PETER OLDRING
Reply
:iconilikenerds224:
ilikenerds224 Featured By Owner Jul 10, 2012  Hobbyist Photographer
Ezekiel looks good either way
Reply
:iconmuffindafluff:
MuffinDaFluff Featured By Owner Jul 6, 2012  Hobbyist Artist
WUT THE HECK LOL LEIK O MAH GAWSH -sorry had to say that xD-
Reply
:iconnoco4ever:
NoCo4ever Featured By Owner Mar 2, 2011
:O I never thought I'd c this lol :O
Reply
:icondorkly-sylveon:
Dorkly-Sylveon Featured By Owner Jun 5, 2009  Hobbyist General Artist
ezekiel looks better
Reply
:iconmoonsong1126:
Moonsong1126 Featured By Owner Jun 1, 2009
Awesome!
Reply
:iconprincesstdi:
princessTDI Featured By Owner May 16, 2009
i always thought of ezekiel and tyler as really good friends.
Reply
:icondarkgothicfairie:
DarkGothicFairie Featured By Owner May 14, 2009
Ezekiel looks good in red, but Tyler looks greenish and sorta like he's sick. Great job!

:D
Reply
:iconlilychan6:
Lilychan6 Featured By Owner Jan 17, 2009   Writer
Ezekiel looks good in red
Reply
:iconkyle-fan-girl:
Kyle-Fan-Girl Featured By Owner Jan 18, 2009
lolz i know :D
Reply
:iconlilychan6:
Lilychan6 Featured By Owner Jan 21, 2009   Writer
=D
Reply
:iconlilypop101:
lilypop101 Featured By Owner Jan 2, 2009
Cool. What others are you planning on doing?
Reply
:iconkyle-fan-girl:
Kyle-Fan-Girl Featured By Owner Jan 2, 2009
Hmm, lots of different ones, but im not gonna give em away
Reply
:iconandrew-canada2010:
Andrew-Canada2010 Featured By Owner Jan 1, 2009  Hobbyist Photographer
wow
Reply
:iconkyle-fan-girl:
Kyle-Fan-Girl Featured By Owner Jan 1, 2009
i know.
Reply
:icontditheezekiel:
TDItheEzekiel Featured By Owner Jan 1, 2009
Its not that scary its just really good
Reply
:iconkyle-fan-girl:
Kyle-Fan-Girl Featured By Owner Jan 1, 2009
thanks! hey, did you make your icon?
Reply
:icontditheezekiel:
TDItheEzekiel Featured By Owner Jan 1, 2009
Yep most of it two of the four were icons that I found on DA
Reply
:iconkyle-fan-girl:
Kyle-Fan-Girl Featured By Owner Jan 1, 2009
omg! can you animate one for me plz?
Reply
:icontditheezekiel:
TDItheEzekiel Featured By Owner Jan 1, 2009
Ok please place your order
Reply
:iconkyle-fan-girl:
Kyle-Fan-Girl Featured By Owner Jan 1, 2009
1.Cody
2.Izzy
3.Gwen
4.Trent

Please
Reply
:icontditheezekiel:
TDItheEzekiel Featured By Owner Jan 1, 2009
Ill try ok no promises on 2-4 Cody I have no problems with I just cant find a Gwen,Izzy or Trent
Reply
:iconkyle-fan-girl:
Kyle-Fan-Girl Featured By Owner Jan 1, 2009
hmm, how bout
1.Cody
2.Bridgette
3.Tyler
4.Izzy

(sry i must have izzy)
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: